Author: llobyt
•05:09
    Bun-rau,frumos-urat,civilizat-necivilizat,acceptabil-neacceptabil.Lucruri complet diferite.Traim intr-o societate in care oameni fac diferenta din ce in ce mai greu intre bine si rau.Daca le faci bine celor din jur,fara sa primesti nimic in schimb esti privit ca fiind ''prost'',dar daca te razbuni pe cineva esti ridicat in slavi cu comentari de genu: ''bine ma,asa-i trebe,esti barbat,ce-mi place cum gandesti''.Am ajuns la concluzia ca exista oameni care fac raul din adins,se lupta pt a batjocori pe alti.
   Am auzit de multe ori expresia ''oameni cu doua fete'',si ma-m izbit frontal de cateva ori cu cativa dintre ei.M-am lasat pagubas de multe ori in fata teoriei care ii mentine la suprafata.Sunt oamenii cu care nu se merita sa-ti pierzi timpul.
   Suntem o generatie in cadere libera.Suntem la marginea prapastiei,si ce e mai trist e ca unii au si cazut deja si nimeni nu face nimic.Daca ar vedea Cuza in ce sa transformat Tara Romaneasca,cred ca ar plange de mila noastra.Nu cred ca e cazul sa mentionez ce ar face Vlat Tepes cu noi,m-as duce prea departe.
  Suntem corigenti la prea multe lucruri,si cred ca ar fi timpul sa ne pese.De cativa ani viata ne tot da palmi,si nu ractionam.Criticile doboara dar o vorba buna te ridica.Imi cer scuze daca am fost prea dur ,dar asa vad eu lucrurile.Oricum va astept comentariile si parerile voastre.
 Nu ma consider bun,deopotriva ,sunt unul ca si voi,dar unul la care ii pasa de NOI.
|
This entry was posted on 05:09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 comentarii:

On 17 septembrie 2010 la 05:59 , Foudre spunea...

trist :(...
stii ce se intampla cu noi ?
vrem ... sa fim copia la indigo a unor altor generatii din nu stiu ce parti ale lumii .
luand-o de la cel mai neinsemnficant lucru , totul se regaseste si aici la noi ... adica lo voi :|...
stii ce ma mai doare pe mine ?
cand vad creieri de "ciorba" ce se uita la un film american cu tineri non-conformisti , si gata ... fac democratie ei .
ooof .

 
On 17 septembrie 2010 la 08:26 , llobyt spunea...

asai sara:(...Viata bate filmul,dar pe noi oricat ne-ar bate nu neam reveni.visam prea mult cu ochi deschisi...

 
On 17 septembrie 2010 la 09:02 , BellaVanilla spunea...

Foarte trist scris... si sa stii ca nu ai fost dur! Asa vad si eu lucrurile. Tu ai scris realitatea, asa cum o vezi. Si titlul... societate? Nici societate nu cred ca mai suntem! :(

Primele doua fragmente ale tale descriu foarte bine persoanele pe care le vad sau le`am vazut... :( Majoritatea sunt cu doua fete. Si mi s`a intamplat de multe ori sa cred, la prima vedere, ca ar fi o persoana de incredere, dar dupa... numai de incredere nu pare.

Nu stiu cum ai reusit, dar ceea ce ai scris m`a condus, intr`un fel, spre realitate... pana acum parca traiam in ceata. Stiam cum sunt persoanele de langa mine, dar tu ai reusit cumva sa inlaturi ceata :) Felicitari!

Si sincer spunand, in sfarsit am intalnit si eu o persoana de aceeasi parere cu mine!

 
On 17 septembrie 2010 la 09:29 , llobyt spunea...

bella ,din motive ca si a tale am fost coplesit de inima sa scriu asta.Multi mi-au demostrat ca is falsi.
Imi pare bine ca ti-ai dat seama in ce lume traim.E la moda mizeria,daca fumezi esti smecher,daca ai un tatuaj tre sa ti se inchine cei din jur si asa mai departe as putea continua...dar ma aptin...poate in prv ...altadata...

 
On 17 septembrie 2010 la 09:50 , BellaVanilla spunea...

da, alerg... dar nu se stie daca "acel cineva" (pe care doar mi-l imaginez, deocamdata:D) alearga si el dupa mine si va ajunge repede la mine...

 
On 17 septembrie 2010 la 10:07 , llobyt spunea...

bella ----> >:D< <----cineva

fain nu?

 
On 18 septembrie 2010 la 07:14 , Anonim spunea...

m am distrat copios azi dimineata pe tranvai, cand 2 batrani erau in asentimentul tau, pomenindu-l chiar si pe cuza ;))

_________________________________________________
” Aminteşte-ţi că în toată istoria au fost tirani şi criminali şi pentru o vreme au părut invincibili, dar la sfârşit toţi au căzut. Întotdeauna “. - Mahatma Gandhi

 
On 18 septembrie 2010 la 09:36 , llobyt spunea...

poi sa sti ca Cuza a fost OM!deasta mam referit la el.si sa mai sti k de moarte nu scapa nimeni.si criminalilorrrr le este frica de ea.